مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-30سياسي

امام خمینی (ره) الگوی جهان شمول در همه حوزه ها است


کوچک زاده با بیان اینکه رسانه باید پیشگام تبیین در همه حوزه ها باشد گفت: رادیو گفت وگو باتوجه به رسالت تخصصی خود در تولید دانش و ترویج فکر و اندیشه امام خمینی (ره) در مسیر تبیین راهبردهای انقلاب اسلامی به گفت وگو با صاحبان فکر و اندیشه می پردازد.

- خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: شناخت اندیشه و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ه) و بازنمایی مکرر آن در تبیین مسیر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب که معطوف به تمدن سازی نوین اسلامی از اهمیت راهبردی برخوردار است.

به همین دلیل در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام بزرگوار انقلاب، رادیو گفت وگو همچون سال های گذشته از 4 تا 14 خرداد ماه را با عنوان دهه امام شناسی معرفی و به بیان راهبردهای ویژه منعطف بر فکر و اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی می پردازد.

رضا کوچک زاده مدیر شبکه رادیویی گفت وگو در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه رسانه مهم ترین عنصر فعال در جهت تبیین اندیشه های امامین انقلاب اسلامی است، از آنجا که به تعبیر مقام معظم رهبری؛ این انقلاب در هیچ جای جهان بدون نام خمینی شناخته شده نیست ، پر واضح است که بازخوانی اندیشه و سیره امام راحل برای مقابله با تحریف صراط و سیاق ایشان و بازگشت به مولفه هایی که اصول اولیه امام بود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) الگوی جهان شمول در همه حوزه ها است

امام خمینی (ره) الگوی جهان شمول در همه حوزه ها است