مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-04سياسي

60 مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد و آرد آن مورد معامله سوداگران قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی شامگاه شنبه در دیدار مردمی خود با اهالی محلات حاشیه نشین اردبیل اظهار کرد: در آستانه 14 خرداد سالروز ارتحال جانسوز امام راحل و معمار کبیر انقلاب قرار گرفتیم که یاد آن امام سفر کرده را گرامی داشته و بر ادامه راه و تبعیت از آرمان آن امام تاکید می کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاشی که مسئولان انجام می دهند شرمنده امام و شهدا نباشیم و در سنگر خدمت رسانی بتوانیم حاضر و آماده باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به سیل اخیر در برخی از مناطق شمالی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هر چند این حوادث و اتفاقات مصلحت الهی است اما بهتر است مسئولان امر با تدبیر و دوراندیشی به شکل کامل و جامع در حل مشکلات مردم به ویژه مناطق سیل زده گرمی و انگوت گام های مؤثری را بردارند.

حجت الاسلام موسوی مظلومیت مردم مغان و تشدید خشکسالی و سیل اخیر را در نابودی اراضی زراعی، باغات و حوزه دام و طیور یادآور شد و افزود: قطعاً با همراهی و پشتیبانی صندوق بیمه محصولات کشاورزی بخش عظیمی از این خسارت ها جبران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد

60 مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد