مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-14حوادث

ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!


کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در حالی حدود 12 میلیارد تومان طلاهای سرقتی را از درون لوله بخاری منزل مستخدم مال باخته بیرون کشیدند که افسران دایره تجسس کلانتری احمدآباد نیز با هوشیاری پلیسی از دفن عتیقه های سرقتی پرده برداشتند و راز زن نقابدار را فاش کردند.

رمزگشایی از دستبرد 12 میلیارد تومانی  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای سرقت زیورآلات و سکه های طلا از آن جا در دستور کار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت که مرد سالخورده ای در تماس با پلیس 110، از دستبرد سارقان به منزلش خبر داد.

در پی دریافت این گزارش، گروهی از کارآگاهان زبده، عازم بولوار سجاد مشهد شدند و تحقیقات میدانی خود را در حالی آغاز کردند که بررسی ها نشان می داد چندین سرویس طلا، قالیچه زربافت و نفیس به همراه 90 سکه طلا از درون یکی از اتاق های طبقه دوبلکس ساختمان سرقت شده است که زوج سالخورده به دلیل مشکلات جسمانی کمتر می توانستند به محل سرقت رفت و آمد کنند.

از سوی دیگر بررسی های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود که در روز وقوع سرقت چندین کارگر حمل و نقل اثاثیه منزل مشغول انتقال لوازم و اسباب و اثاثیه زوج پزشکی بودند که در طبقه دیگر آپارتمان مذکور سکونت داشتند، به همین دلیل فرضیه سرقت توسط کارگران خدماتی مطرح شد اما تحقیقات نامحسوس نشان داد که کارگران مذکور از یک شرکت معتبر حمل و نقل بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!

ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!