مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-30حوادث

توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز در آب های هرمزگان


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آبهای هرمزگان در دو ماهه نخست امسال و در فصل ممنوعیت صید حلوا سفید، - ایسنا/هرمزگان سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آبهای هرمزگان در دو ماهه نخست امسال و در فصل ممنوعیت صید حلوا سفید، توسط یگان حفاظت منابع آبزیان اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

سروان مهرداد رامش جان صبح امروز (9 خردادماه) با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در این یگان در کنار گستردگی نوار ساحلی هرمزگان، برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور، بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور، گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آب های تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبود و کاستی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 28 فروند شناور صیادی متخلف، 2 فروند شناور بی هویت و 3 دستگاه خودرو سبک توقیف شده است.

رامش جان با بیان اینکه برای کلیه شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است، عنوان کرد: این میزان توقیفات یگان حفاظت منابع آبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز در آب های هرمزگان

توقیف 30 فروند شناور متخلف و بدون مجوز در آب های هرمزگان