مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-21اجتماعي

190 خودروی هنجارشکن در لیست توقیف پلیس گنبدکاووس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد 190 خودرو که در ساعات پایانی شب اقدام به ایجاد آلودگی صوتی، هنجارشکنی و مزاحمت برای شهروندان می کردند در لیست توقیفی پلیس قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مسعود بارانی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  تعداد 190 دستگاه خودرو که در شب در محدوده بلوار دانشجو هنجارشکنی کرده و با برگزاری مسابقات یا آلودگی صوتی موجب آزار و اذیت شهروندان می شدند در سامانه توقیف قرار گرفته و 46 دستگاه از این خودروها به پارکینگ منتقل شدند.

وی تاکید کرد: برخی از این خودروها به اندازه ای باعث آزار و اذیت شهروندان شده بودند که شماره پلاک و نوع خودرو آنها در اذهان بسیاری از ماموران و مردم حک شده بود که با دستور مقام قضایی و با توجه به شرایط خاص شهرستان به مدت سه ماه و برخی 33 روز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس بیان کرد: در پارکینگ تمام وسایلی که باعث آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت می شود مانند سیستم صوتی و غیره از خودرو باز شده و خودرو مطابق تنظیمات کارخانه بعد از مدت توقیف به صاحبان برگردانده خواهد شد.

بارانی خاطرنشان کرد: تا 15 روز آینده تمام دوربین های ترافیکی سطح شهر فعال شده که این دوربین ها بدون نیاز به کاربر، خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 خودروی هنجارشکن در لیست توقیف پلیس گنبدکاووس

190 خودروی هنجارشکن در لیست توقیف پلیس گنبدکاووس