مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-19حوادث

کلاهبرداری پنج میلیاردی از کشاورز بوشهری


رییس پلیس فتا بوشهر از اقدام سریع و به موقع کارشناسان پلیس فتا استان در پیشگیری از کلاهبرداری پنج میلیون ریالی سرمایه یک کشاورز بوشهری در چند روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا بوشهر از اقدام سریع و به موقع کارشناسان پلیس فتا استان در پیشگیری از کلاهبرداری پنج میلیون ریالی سرمایه یک کشاورز بوشهری در چند روز گذشته خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی دوشنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان در عصر یک روز تعطیل به پلیس فتا و اظهار وی مبنی بر قربانی شدن در یک کلاهبرداری تلفنی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار همکارانم قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی صورت پذیرفته مشخص شد که فرد کلاهبردار با مالباخته در قالب مجری رادیو تماس گرفته و با طرح دروغین موضوع برنده شدن وی به علت خوش حسابی مشترکان همراه اول و برای واریز مبلغ 300 میلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، تمامی مشخصات حساب های بانکی ایشان را اخذ و در حال سرقت موجودی آن ها است.

رییس پلیس فتا بوشهر تصریح کرد: این مجرم کلاهبردار با اطلاعاتی که از مالباخته گرفته بود، در حال انتقال اینترنتی سرمایه حدود پنج میلیارد ریالی حاصل از تلاش های چندسال اخیر این کشاورز زحمتکش از حساب های بانکی وی بود که با هماهنگی قضایی و اقدامات سریع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری پنج میلیاردی از کشاورز بوشهری

کلاهبرداری پنج میلیاردی از کشاورز بوشهری