مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-19اقتصادي

متناسب با افزایش جمعیت و ازدواج نیازمند تولید مسکن هستیم


رییس هیئت مدیره شرکت توسعه مسکن ایران بر لزوم شتاب بخشی به تولید مسکن به ویژه در شهرهای جدید تاکید و اضافه کرد: هم راستا با افزایش جمعیت و وقوع ازدواج های جدید، - ایسنا/فارس رییس هیئت مدیره شرکت توسعه مسکن ایران بر لزوم شتاب بخشی به تولید مسکن به ویژه در شهرهای جدید تاکید و اضافه کرد: هم راستا با افزایش جمعیت و وقوع ازدواج های جدید، نیازمند تولید مسکن هستیم.

محمد سعیدی کیا دوشنبه 29 خرداد در بازدید از طرح های تامین مسکن در شهر صدرا بیان کرد: در سال های اخیر اقدامات شایان توجه برای جوانی جمعیت و ازدواج های جدید در کشور، سیاستگزاری و اجرا شده است، حوزه تولید مسکن نیز متناسب با همین اقدامات باید برای شتاب بخشی به عرضه مسکن شهری به ویژه در شهرهای جدید باید اقدامات قابل توجه انجام دهد.

سعیدی کیا ادامه داد: ما در افق آینده 10 ساله کشور سیاستگزاری هایی برای رشد تولید مسکن شاهد هستیم که چشم اندازی امید بخش را ترسیم کرده است.

او در ادامه به توسعه مسکن روستایی به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و اقدامات در این حوزه را قابل ستایش خواند و افزود: مناطق روستایی و بافت های فرسوده نیز زمینه هایی برای توسعه مسکن دارند ، باید از همه این ظرفیت ها برای تولید مسکن و در راستای حل رکود و تورم موجود در این حوزه که بصورت متناوب بروز می کند، استفاده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب با افزایش جمعیت و ازدواج نیازمند تولید مسکن هستیم

متناسب با افزایش جمعیت و ازدواج نیازمند تولید مسکن هستیم