مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-05اجتماعي

محور کاج- اصله حادثه خیزتر از علیصدر /این محور صاحب پایگاه امداد جاده ای می شود


اصله یکی از محورهای حادثه خیز و پرتردد شهرستان درگزین بوده که در سفر هفته گذشته رییس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان درگزین با احداث و راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در این محور موافقت شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین گفت: محور کاج- اصله یکی از محورهای حادثه خیز و پرتردد شهرستان درگزین بوده که در سفر هفته گذشته رییس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان درگزین با احداث و راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در این محور موافقت شد.

کمیل خواستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور کاج- اصله یکی از محورهای پرتردد و دوطرفه شهرستان درگزین بوده که از این محور ماشین های سنگین و خودروهای حمل سیمان بسیاری در حال تردد هستند و براساس آمار طی 10 سال گذشته در این محور 22 کیلومتری 835 فقره تصادف اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این تعداد تصادف در این محور براساس بررسی ها بیشتر از آمار تصادفات محور غارعلیصدر است، ادامه داد: با توجه به این میزان آمار بالای تصادفات سنگین و تردد بالای خودروهای سنگین و خودروهای حامل سیمان و نیاز به رهاسازی خودروها در این محور حادثه خیز 22 کیلومتری به همین منظور از رییس جمعیت هلال احمر کشور درخواست کردیم مجوز احداث یک مورد پایگاه امداد جاده ای در این محور را به ما بدهد که با این موضوع موافقت شد البته مشروط بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کاج- اصله حادثه خیزتر از علیصدر /این محور صاحب پایگاه امداد جاده ای می شود

محور کاج- اصله حادثه خیزتر از علیصدر /این محور صاحب پایگاه امداد جاده ای می شود