مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-13اقتصادي

اقتصاد سبز «پیربکران» درگیر رفتار سلیقه ای


توسعه گردشگری در منطقه «پیربکران» به عنوان منطقه ای بکر و مناسب برای سرمایه گذاری برای توسعه اقتصاد سبز درگیر رفتار سلیقه ای شده است.

- اصفهان- توسعه گردشگری در منطقه پیربکران به عنوان منطقه ای بکر و مناسب برای سرمایه گذاری برای توسعه اقتصاد سبز درگیر رفتار سلیقه ای شده است.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها- مهدی بصراوی *: بیش از هزار سال پیش در اطراف اصفهان و در حاشیه رودخانه زاینده رود مردمانی سکونت داشته اند که اساس منطقه ای را پایه گذاری کرده اند که امروزه آن را با نام عارف مسلمان که در قرن هفتم هجری می زیسته است، می شناسند.

شاید در روزگاران کهن تصوری مبنی بر تبدیل شدن این بخش از اصفهان به قطب گردشگری و بوم گردی بعد از شهرستان اصفهان وجود نداشت اما امروزه باتوجه به وجود سازه های ارزشمندی چون بقعه پیربکران، آستراخاتون، پل بابا محمود، قلعه سرشیر و… به همراه جاذبه رودخانه زاینده رود و نیز زمین های حاصل خیز توان تبدیل شدن به یک مرکز گردشگری به ویژه برای مسافران خارجی را دارد که برای فرار از مدرنیته و صنعت به دنبال مکان هایی بکر، آرام و با ویژگی های خاص هستند تا روح خود را حتی برای مدتی کوتاه از فرهنگ مادی گرایی رها ساخته و جسم خود را از زندان زندگی ماشینی فراری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد سبز «پیربکران» درگیر رفتار سلیقه ای

اقتصاد سبز «پیربکران» درگیر رفتار سلیقه ای