مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-14اقتصادي

توجه جدی به بخش کشاورزی در سند تحول دولت


بخش کشاورزی در سند تحول دولت در دو سرفصل آب و محیط زیست موردتوجه قرارگرفته و امروز باید اولین مطالبه کشاورزان از وزارت جهاد کشاورزی اجرای تکالیف این سند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان مرکزی اظهار کرد: محدودیت آب صرفاً مربوط به بخش کشاورزی نیست و در حوزه آب شرب هم با این محدودیت مواجه هستیم کما اینکه دونقطه استان و بیش از 156 روستا با تنش آب شرب مواجه هستند.

مقام عالی دولت در استان مرکزی اضافه کرد: برای رفع مشکل 20 هزار روستای دارای تنش آب شرب در کشور بزرگ ترین پروژه عمرانی دولت تحت عنوان جهاد آب رسانی با همکاری مجموعه آب و فاضلاب و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن (ع) در حال انجام است و در گام اول 10 هزار روستا هدف گذاری شده است.

وی اضافه کرد: استان مرکزی رتبه چهارم جهاد آب رسانی را کسب کرده و سال گذشته مشکل آب شرب بیش از 60 روستا در استان برطرف شد.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه تأمین آب شرب بر سایر مصارف ترجیح دارد گفت: بزرگ ترین پروژه عمرانی استان در حال حاضر انتقال آب از کوچری به ساوه است که در گام اول هزار میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شده و عملیات اجرایی به زودی با حضور قرارگاه خاتم آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به بخش کشاورزی در سند تحول دولت

توجه جدی به بخش کشاورزی در سند تحول دولت