مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-21سياسي

دشمنان اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده اند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن در جنگ رسانه ای و شناختی ادراک جامعه، اعتقادات و باورهای مردم و مسؤولان را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین محمدی اصل در اجلاسیه شهدای کارمندی استان که  ظهر امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه پشتیبانی از ولی فقیه و حفظ حجاب وصیت شهداست، اظهار کرد: امروز تمام سرویس های اطلاعاتی دنیا و دشمنان ما هم قسم شده و با همه توان به میدان آمدند و ستون خانواده یعنی زن را نشانه رفته اند، اما بانوان غیور کشور نشان دادند هوشیارانه در صحنه هستند.

وی افزود: با مطالعه وصیت نامه شهدا در می یابیم که این بزرگواران در وصایای خود همواره بر دو نکته تأکید داشتند که یکی پشتیبانی از ولی فقیه و دوم حفظ حجاب است.

سردار محمدی اصل ادامه داد: وظیفه اصلی امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوانی است که شاید حال و هوای آن دوران را ندیده اند و دشمنان هم باید بدانند تا این کشور و نظام دو بال ولایت و شهادت را دارد هیچگاه زمین گیر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال اهداف و توطئه های پلید خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی بودند و با بسیج تمامی کشورها می خواستند با تحمیل یک جنگ نابرابر از تثبیت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، گفت: خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده اند

دشمنان اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده اند