مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 06:252023-06-04سياسي

نواهایی که در بدرقه «روح خدا» ماندگار شد/ عاشقانه ها و حسرت ها


طی دهه های گذشته آثار و ملودی های متعددی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) تولید شده که هر کدام در ایام مختلف پیش روی دوستداران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.

- طی دهه های گذشته آثار و ملودی های متعددی پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) تولید شده که هر کدام در ایام مختلف پیش روی دوستداران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند.

خبرگزاری مهر – گروه هنر – علیرضا سعیدی: عروج ملکوتی حضرت روح الله در چهاردهم خرداد 1368 دربرگیرنده روزی سرشار از خاطراتی تلخ بود که نسل نوجوان و جوان آن سال ها لحظه به لحظه این ایام پراز التهاب و سوگ را به خاطر می آورد.

روزهایی که تلویزیون های سفید و سیاه آن زمان هر چند ساعت یک بار، در بخش های خبری که نسبت به این روزها با فاصله بیشتری پخش می شدند، تصاویری انتخاب شده از حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان با آن حال و هوای ساده را نشان می دادند.

لحظاتی که در آن از دوا و درمان پزشکان، از شانه کردن محاسن امام راحل توسط ایشان، از بغل کردن نوزادی که گلِ لبخند را روی لبان حضرت امام می نشاند تا لحظه ملتهب و نفس گیر تنفس مصنوعی و فشار دست های پرستار یا پزشک روی سینه های امام را نشان می داد و در نهایت هم در ساعت آغازین صحبت به این عبارت های تاریخی محمدرضا حیاتی ختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواهایی که در بدرقه «روح خدا» ماندگار شد/ عاشقانه ها و حسرت ها

نواهایی که در بدرقه «روح خدا» ماندگار شد/ عاشقانه ها و حسرت ها