مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-12ورزشي

اینچه درگاهی به احضار کمیته المپیک هم بی محلی کرد


اینچه درگاهی به احضار کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک هم توجه نکرد و جلسه رسیدگی به مسایل فدراسیون ژیمناستیک بدون حضور او برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ فدراسیون ژیمناستیک سال هاست که درگیر حواشی و اختلافات شدید شده است و اخیرا تیم های ملی ژیمناستیک ایران به خاطر همین اختلافات از اعزام به رقابت های مهم باز مانده و محروم شده اند.

به دنبال اتفاقات رخ داده در فدراسیون ژیمناستیک و ابهامات در رابطه با انتخابات این فدراسیون، کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به این موضوع ورود کرده است.

جمعی از ورزشکاران و مسئولان پیشین فدراسیون به کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک شکایت کرده اند و از همین رو شعبه اول این کمیسیون هفته گذشته در نامه رسمی زهرا اینچه درگاهی را برای ارائه توضیحات دعوت کرد ولی وی در جلسه حضور نیافت.

خانم درگاهی از سوی فدراسیون جهانی هنوز به عنوان رییس ژیمناستیک ایران شناخته می شود و همین موضوع باعث شده تا مکاتبات رسمی فقط در انحصار وی و برخی افراد منسوب او باشد.

اخیرا سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک با نظر خانم درگاهی از ثبت نام تیم ملی جوانان ایران در رقابت های آسیایی خودداری کرد و ورزشکاران ملی پوش پس از مدتها تمرین و اردو و زحمت شبانه روزی از حضور در مسابقات محروم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینچه درگاهی به احضار کمیته المپیک هم بی محلی کرد

اینچه درگاهی به احضار کمیته المپیک هم بی محلی کرد