مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-19اقتصادي

نان بی کیفیت گلستانی ها در تنور بی تدبیری و سواستفاده پخته می شود


به گواه کارشناسان استان گلستان تولیدکننده مرغوب ترین گندم در کشور است اما علی رغم استفاد از مرغوب ترین آرد، بی کیفیت ترین نان سهم سفره های مردم استان می شود.

- ایسنا/گلستان به گواه کارشناسان استان گلستان تولیدکننده مرغوب ترین گندم در کشور است اما علی رغم استفاد از مرغوب ترین آرد، بی کیفیت ترین نان سهم سفره های مردم استان می شود.

استان گلستان یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور است که از نظر کمیت و میزان تولید گندم، رتبه دوم ایران را دارد، این در حالی است که مساحت آن بسیار کمتر از استان های دارای ظرفیت کشاورزی همچون فارس و خوزستان است و علاوه بر این به تشخیص بسیاری از کارشناسان در بحث کیفیت مقام اول کشور را دارد زیرا گلوتن موجود در محصول آن بیشتر از سایر نقاط است.

علی رغم تولید باکیفیت ترین آرد در استان گلستان، نان بسیار بی کیفیتی در بسیاری از نانوایی های استان تهیه می شود که این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است.

ضایعات نان زیاد است یکی از شهروندان گرگانی به خبرنگار ایسنا گفت: نانی که از نانوایی تهیه می کنیم کیفیت بسیار پایینی دارد و مقدار زیادی از آن قابل استفاد نبوده و دور ریخته می شود.

سکینه احمدی اضافه کرد: وقتی ضایعات نان زیاد است مجبور می شویم بیش از نیاز نان تهیه کنیم و این امر علاوه بر هدررفت منابع غذایی کشور باعث شلوغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان بی کیفیت گلستانی ها در تنور بی تدبیری و سواستفاده پخته می شود

نان بی کیفیت گلستانی ها در تنور بی تدبیری و سواستفاده پخته می شود