مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-16بين الملل

رایزنی وزیر خارجه عراق با نماینده سازمان ملل در امور سوریه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فواد حسین» وزیر خارجه عراق روز جمعه از فرصت واقعی برای مدیریت بحران سوریه به شکل متفاوت سخن گفت.

- وزیر خارجه عراق در دیدار با نماینده سازمان ملل در امور سوریه، موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد و از فرصت واقعی برای مدیریت بحران سوریه خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فواد حسین وزیر خارجه عراق روز جمعه از فرصت واقعی برای مدیریت بحران سوریه به شکل متفاوت سخن گفت.

احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: فواد حسین با گیرپدرسون نماینده سوریه در سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در حاشیه نشست بروکسل درباره سوریه و منطقه برگزار شد و در جریان آن موضوعات مورد اهتمام مشترک طرفین مورد رایزنی قرار گرفت.

پدرسون ضمن تمجید از مواضع مطرح شده عراق که در جریان سخنرانی فواد حسین در این کنفرانس مطرح شد، از دیدگاه عراق در زمینه راهکار های ممکن برای بحران سوریه جویا شد.

فواد حسین تاکید کرد: مواضع عراق برگرفته از دیدگاه واقعی دولت عراق درباره راهکار های ممکن برای بحران سوریه است که متکی به رایزنی های منطقه ای و بین المللی و مبتنی بر تحولات منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر خارجه عراق با نماینده سازمان ملل در امور سوریه

رایزنی وزیر خارجه عراق با نماینده سازمان ملل در امور سوریه