مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-11سياسي

اکران مستند «منفی 14» در قزوین همزمان با روز «مبارزه با کار کودکان»


مستند «منفی 14» که کاری از گیتی باقری است به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان می پردازد؛ این مستند دوشنبه 22 خرداد با حضور مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در قزوین اکران می شود.

- اکران مستند منفی 14 در قزوین همزمان با روز مبارزه با کار کودکان ایسنا/قزوین مستند منفی 14 که کاری از گیتی باقری است به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان می پردازد؛ این مستند دوشنبه 22 خرداد با حضور مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در قزوین اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند منفی 14 ساعت 17:30 دوشنبه 22 خرداد سال جاری مصادف با روز جهانی مبارزه با کار کودکان با حضور محمود علی گو، مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری و مسئولان استانی در سینما بهمن قزوین اکران می شود.

این مستند به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی کشور در خصوص کودکان کار و خیابان با هدف حساس سازی برای سیاست گذاری یکپارچه و ایجاد منظومه فکری واحد، تولید شده است.

مستند منفی 14 به کارگردانی گیتی باقری با تهیه کنندگی محمدرضا امامقلی و مرتضی سازنده تولید شده و با توجه به نگاه حوزه هنری قزوین به مسائل کشور از لایه حکمرانی به بررسی نقش نهادهای حاکمیتی در مواجهه با معضل کار کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستند «منفی 14» در قزوین همزمان با روز «مبارزه با کار کودکان»

اکران مستند «منفی 14» در قزوین همزمان با روز «مبارزه با کار کودکان»