مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-20حوادث

آتش سوزی سایت شرکت بازیافت کرمانشاه مهار شد


فرماندار شهرستان کرمانشاه، از مهار آتش سوزی سایت شرکت بازیافت کرمانشاه خبر داد.

- محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت 15 و 10دقیقه آتش سوزی سایت بازیافت کرمانشاه واقع در ابتدای روستای عمه اعلام شد.

وی افزود: اولین خودروی آتش نشانی ساعت 15 و 24 دقیقه به محل رسید و باتوجه به شدت آتش، 17 دستگاه دیگر از 10 ایستگاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه به محل حادثه اعزام شد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه شخصاً در محل حضور پیدا کردیم تصریح کرد: حجم آتش به حدی بود که از ظرفیت پتروشیمی و پالایشگاه نیز استفاده شد.

آمویی ادامه داد: اکنون با همکاری و هماهنگی بسیار خوب مجموعه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه و مدیریت بحران شهرستان و استان، پس از دو ساعت تلاش بی وقفه، آتش سوزی کنترل و در مرحله تثبیت قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه ده دستگاه تانکر آب نیز جهت ایجاد حوضچه به محل اعزام شد گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز با قید فوریت نسبت به اعزام لودر، فوم و ماشین آلات مورد نیاز اقدام کرد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه محل وقوع آتش سوزی، محوطه دپو زباله بوده است افزود: اشتعال بودن بازیافت دپو شده باعث شدت گرفتن آتش بود و بدلیل هم جواری با مزارع کشاورزی و سوله بازیافت امکان وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سایت شرکت بازیافت کرمانشاه مهار شد

آتش سوزی سایت شرکت بازیافت کرمانشاه مهار شد