مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-21اجتماعي

پایداری هوای خنک در استان اردبیل طی روزهای آینده


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی هوای خنک طی چند روز آینده در استان اردبیل ماندگار خواهد بود.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تداوم حاکمیت هوای خنک در سطح استان طی چند روز آینده، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز تا شنبه آسمان بیشتر مناطق استان در بعضی ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان گاهی مه آلود پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه هفته آینده روند افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود، گفت: همچنین از امروز تا روز شنبه هفته آینده در مناطق شرقی استان طی ساعات شب تا اوایل صبح بارش باران دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی اردبیل بیان کرد: طی این مدت در بعدازظهرها با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار موقت و رعدوبرق پراکنده در مناطق شمالی و کوهستانی احتمال می رود.

کوثری مهر با بیان اینکه به هم استانی ها و مسافران توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی موارد ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری هوای خنک در استان اردبیل طی روزهای آینده

پایداری هوای خنک در استان اردبیل طی روزهای آینده