مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-12ورزشي

مجوز سمن های غیرفعال گنبد کاووس باطل می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس با گلایه از کم تحرکی اغلب سازمان های مردم نهاد در انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا اصالتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گنبد کاووس در جلسه هماهنگی برگزاری جشن بزرگ خانوادگی به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در گنبدکاووس، افزود: این شهرستان فقط در حوزه ورزش و جوانان 16 سمن ثبت شده دارد اما در عمل شاهد فعالیت کمتر از انگشتان یک دست هستیم.

وی اضافه کرد: فلسفه صدور مجوز و فعالیت سمن ها کمک به دولت در اجرای برخی برنامه های فرهنگی و اجتماعی یا انجام فعالیت های جهادی است اما برخی سمن ها فقط دنبال دریافت منابع و اعتبار و هزینه آن خارج از حوزه فعالیت هستند.

اصالتی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و هماهنگی دستگاه های استانی با ادارات شهرستان یا فرمانداری برای اجرای برنامه ها و تخصیص اعتبارات به سمن ها، ادامه داد: سمن های دارای مجوز موظف هستند گزارش فعالیت ها و هزینه های انجام شده را به صورت شفاف به دستگاه متولی که از آن مجوز دریافت کردند، ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین گفت: جشن بزرگ خانوادگی به مناسب سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) پنجشنبه شب اول تیرماه امسال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز سمن های غیرفعال گنبد کاووس باطل می شود

مجوز سمن های غیرفعال گنبد کاووس باطل می شود