مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-08اقتصادي

2300 میلیارد تومان به زیرساخت های اربعین اختصاص یافت


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 2 هزار و 300 میلیارد تومان به زیرساخت اربعین در پایانه های کشور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: تلاش بر این است تا اقدامات عمرانی و زیرساخت ها تا پیش از اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین جاده های منتهی به مرزها پایان یابد.

وی افزود: سازمان راهداری کشور امسال و سال گذشته به میزان یک هزار و 500 میلیارد تومان از اعتبارات خود را بازسازی پایانه های مرزی و آسفالت جاده های منتهی به پایانه های مرزی اختصاص داده است.

امانی خبر داد: با پیگیری های انجام شده امسال نیز دو هزار و 300 میلیارد تومان برای ایجاد امنیت جاده ای از قبیل خط کشی، روشنایی، نصب علائم و گارد ریل، روکش آسفالت و رسیدگی به پایانه ها اختصاص یافته و تونل های خنک کننده و سایبان ها برای رفاه حال زائران در حال احداث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، 6 مرز کشور برای تردد زائران در نظر گرفته شده و پیش بینی می شود امسال حدود پنج میلیون زائر در ایام اربعین از ایران راهی عتبات عالیات شوند.

بر اساس آخرین آمارها در سال گذشته نیز چهار میلیون و 500 هزار زائر راهی کشور عراق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 میلیارد تومان به زیرساخت های اربعین اختصاص یافت

2300 میلیارد تومان به زیرساخت های اربعین اختصاص یافت