مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-15سياسي

آژانس به اطلاعات دوربین های نصب شده دسترسی ندارد


سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که 29 دوربین و دستگاه آژانس جمع آوری شده بود که با توافق انجام شده حدود 10 دوربین شد، گفت: اطلاعات ذخیره شده در دوربین ها نزد ایران خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگویی گفت: نیروی انسانی مهم ترین نقطه قوت صنعت هسته ای ایران است و به کمک همین نیروی متخصص زیرساخت های هسته ای ایران مانند حوزه های غنی سازی، آب سنگین، راکتورها، گداخت و غیره بسیار پیشرفت کرده است.

وی گفت: غرب بدنبال جمع کردن توانایی هسته ای کشورمان بود، آنها می خواهند ایران این توانایی ها را نداشته باشد.

کمالوندی افزود: رهبری در حوزه هسته ای تذکرات به موقعی می دهند که همواره نصب العین ما قرار می گیرد و باعث می شود از خسارات جلوگیری شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: غربی ها و آمریکایی ها در رسانه ها اعلام می کنند مذاکرات هسته ای برای آنها اولویت ندارد ولی این موضوع دروغ است.

وی افزود: رویای آمریکا این است که صنعت هسته ای ایران را از بین ببرند البته این مطلب را حالا دیگر بیان نمی کنند اما همواره دنبال آن هستند.

کمالوندی در پاسخ به این سوال که آیا ایران توانایی ساخت سلاح هسته ای را دارد یا خیر گفت: باید بگوییم که ایران به دلایل اعتقادی و انسانی دنبال سلاح هسته ای نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس به اطلاعات دوربین های نصب شده دسترسی ندارد

آژانس به اطلاعات دوربین های نصب شده دسترسی ندارد