مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-17سياسي

استان بوشهر در ایجاد و راه اندازی صنایع فرآوری کشاورزی ضعیف است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در ایجاد و راه اندازی صنایع فرآوری محصولات کشاورزی استان بوشهر ضعیف عمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: حوزه فعالیت این نهاد در عرصه های مختلف بسیار وسیع است و نقش مهمی در امنیت غذایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: جهاد سازندگی و اکنون جهاد کشاورزی در عرصه های عمران و آبادانی نقاط محروم و روستاها، تولید محصولات راهبردی و استراتژیک در بخش های مختلف کشاورزی، دریایی، صنایع فرآوری، کنترل بازار و خودکفایی اقتصادی نقش تأثیرگذاری دارد.

تدوین سند توسعه بخش کشاورزی وی با اشاره به تدوین سند توسعه بخش کشاورزی استان بوشهر در 10 سال گذشته خاطرنشان کرد: لازم است سند 50 ساله حوزه کشاورزی استان بوشهر که الگوی دیگر استان ها است بر اساس سند اقتصاد دانش بنیان استان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به روزرسانی شود.

امام جمعه بوشهر یکی از ظرفیت های مهم این استان را اجرایی شدن طرح های اقتصادی دریاپایه دانست و بیان کرد: در طرح های اقتصاد دریامحور که نقش مهمی در تولید ناخالص ملی دارد توجه ویژه و ظرفیت ها در این راستا شناسایی و تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در ایجاد و راه اندازی صنایع فرآوری کشاورزی ضعیف است

استان بوشهر در ایجاد و راه اندازی صنایع فرآوری کشاورزی ضعیف است