مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:302023-05-31سياسي

طرح قرارگاه قرآنی شدن مساجد با محوریت امام جماعت تصویب شد


صد و سی وسومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد که با کلیات طرح قرارگاه قرآنی شدن مساجد با محوریت امام جماعت واصلاح برخی ارکان آن و شناسایی مساجد موفق قرآنی کشور تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با مدیران و معلمان آموزش و پرورش تأکید ویژه ای بر به روز شدن سند جامع مهندسی فرهنگی کشور داشتند، گفت: این موضوع مطالبه جدی خود بنده از دبیرخانه شورای توسعه است که این سند را مجدد ارزیابی کرده و روزآمد کند.

بر همین اساس بخشی از آن باید اصلاح شود.

باید ببینیم طی 14 سال از تدوین این سند به چه افقی باید می رسیدیم که هنوز نرسیده ایم.

ایراد کار کجا بوده است؟ آیا به بحث هماهنگ سازی و گفتمان سازی در این سند رسیده ایم؟ آل احمد با تأکید بر اینکه باید تلاش بکنیم که شناختمان از این سند روزآمد شود، گفت: این سند، جامع و کامل است، اما سوال این است که چقدر در بین خود ما قرآنی ها شناخته شده است؟ آیا در هماهنگ سازی کوتاه مدت و بلندمدت آن جلو رفته ایم؟ آیا در بخش اهداف کوتاه مدت این سند، در هماهنگ سازی و گفتمان سازی و در ریل حرکت کردن آن بوده ایم یا خیر؟ لذا از دبیرخانه توقع داریم به این سند اولویت بدهد و آن را دنبال کند.

وی ادامه داد: معتقدم دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی تمام هم و غم خود را در مقابل سه الگوی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قرارگاه قرآنی شدن مساجد با محوریت امام جماعت تصویب شد

طرح قرارگاه قرآنی شدن مساجد با محوریت امام جماعت تصویب شد