مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-11اقتصادي

113 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح 113 پروژه طی هفته جهاد کشاورزی در سراسر استان خبر داد و گفت: 855 میلیارد ریال برای این طرح ها هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قاسمی در نشست خبری با حضور رسانه ها همزمان با پیش از ظهر یکشنبه به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه 113 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در استان افتتاح می شود، بیان کرد: 855 میلیارد ریال برای این طرح های عمرانی و اقتصادی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 100 پروژه عمرانی در هفته جهاد کشاورزی در سراسر استان سمنان افتتاح می شود، افزود: تمرکز اصلی ما در این طرح ها، به واسطه خشکسالی های گسترده، مقوله آب خواهد بود که در این بستر، بهینه سازی مصرف آب و همچنین توسعه سامانه های آبیاری از جمله اولویت ها جهاد کشاورزی استان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه انتقال آب، اجرای کانال های آبیاری و… در زمره دیگر طرح های اولویت دار ما در بخش عمرانی خواهد بود که در هفته جهاد کشاورزی در استان افتتاح می شود، گفت: تلاش شده تا ارتقای آبرسانی و مقابله با خشکسالی در این طرح ها لحاظ شود.

قاسمی از مرمت و لایروبی قنوات و توسعه و نوسازی تجهیزات کشاورزی را از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح در استان طی هفته جهاد کشاورزی دانست و تاکید کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود

113 پروژه جهاد کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود