مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-20بين الملل

قدرتنمایی ارتش پکن در دریای چین جنوبی+ فیلم


ارتش آزادیبخش خلق چین در یک نمایش قدرت به منظور محک زدن قابلیت های رزمی خود، رزمایش گسترده ای را در دریای چین جنوبی برگزار کرد.

-   طبق این گزارش، در رزمایش گسترده ارتش آزادیبخش خلق چین، چندین جنگنده به سرعت ساختار تاکتیکی را کامل کرده و به سمت منطقه هدف پرواز کردند و با موفقیت بمباران افقی اهداف در دریای چین جنوبی را انجام دادند.

تصاویر منتشر شده در شبکه سی جی تی ان، نشان می دهد که گروهی از جنگنده های چینی پس از سوخت گیری و بارگیری مجدد بمب ها به سمت آب های هدف پرواز کردند و حملات پرتاب بمب را به سمت دریا را انجام دادند.

نمایش قدرت هوایی چین در حالی صورت گرفته است که جنگنده های آمریکایی اغلب در اقدامی تحریک آمیز در اطراف دریای چین جنوبی گشت زنی می کنند و اواسط خرداد ماه، پنتاگون نیز از رویارویی یک فروند جنگنده چین با یکی از هواپیماهای ایالات متحده بر فراز دریای چین جنوبی خبر داد.

سخنگوی ارتش چین نیز در واکنش به این اقدام آمریکا گفت ارتش آمریکا باید مراقب تحرکات نیروهای دریایی و هوایی خود در منطقه باشد.

ارتش چین اعلام کرده یک هواپیمای جاسوسی آمریکا در 26 ماه مه (پنج خرداد) عمدا به منطقه آموزشی این کشور وارد شد و به طور جدی صلح و ثبات منطقه را تضعیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتنمایی ارتش پکن در دریای چین جنوبی+ فیلم

قدرتنمایی ارتش پکن در دریای چین جنوبی+ فیلم