مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-10اقتصادي

لزوم تشدید نظارت بر چگونگی قیمت گذاری کالاهای اساسی در گیلان


استاندار گیلان بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت گذاری کالاهای اساسی در استان تاکید کرد و گفت: با اخلالگران و واسطه ها در زنجیره تولید و عرضه برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله عباسی امروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار، مردم را ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان و مردم است و هر فردی، مدیر و دستگاهی که در روند بازار خلل وارد کرده و سلامت روانی جامعه را به خطر بیاندازند نخواهم بخشید.

وی، با تاکید بر کنترل کیفیت کالاها و با بیان اینکه خمیر مایه نانوایی ها یکی از ملزومات اساسی در گیلان است، گفت: جهاد کشاورزی مسئول توزیع خمیر مایه در نانوایی ها بوده و باید به درستی در خصوص روند توزیع نظارت کامل داشته باشد زیرا به نظر اُفت کیفیت نان تولیدی در استان به هیچ عنوان مناسب نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر برخورد با نانوایی هایی که با جوش شیرین اقدام به پخت نان می کنند، افزود: در برخی مواقع شاهد هستیم که نانوایی ها برای پخت نان از جوش شیرین استفاده می کنند که باعث کیفیتی ظاهری ولی ناسالم نان می شود.

عباسی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید ضمن بازدید از نانوایی ها بر روند چگونگی پخت نان نظارت کرده و در صورت تخلف آن را به نهادهای مربوطه و استانداری گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید نظارت بر چگونگی قیمت گذاری کالاهای اساسی در گیلان

لزوم تشدید نظارت بر چگونگی قیمت گذاری کالاهای اساسی در گیلان