مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-09سياسي

روایت های غلط در حوزه دستاوردهای نظام سبب بی اعتمادی عمومی می شود


روایت های غلط در حوزه دستاوردهای نظام سبب بی اعتمادی عمومی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان آستارا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر و به دو موضوع مهم و کلیدی ایمان و امید اظهار کرد: برای حل تمام مشکلات و پیشرفت کشور باید ایمان و امید را در جامعه زنده نگه داریم.

باقری با بیان اینکه امید آفرینی در عرصه عمومی نیاز به سه ضلع، امنیت، کارآمدی و اعتماد عمومی دارد، افزود: امید آفرینی در میدان مهم احساس و عمل شکل می گیرد و اگر امیدآفرینی فقط میدان احساس بدون هیچ عمل اثرگذاری باشد نتیجه عکس خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر در میدان عمل اقدامات خوبی صورت بگیرد ولی با استفاده از رسانه به اطلاع مردم نرسد و یا روایت غلط به مردم ارائه شود، اعتماد عمومی را در پی نخواهد داشت.

امام جمعه آستارا در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به رونمایی موشک فرا صوت فتاح اشاره کرد و گفت: اولین پیام این موشک این است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند حالت بازدارندگی نیروهای مسلح ما از وضعیت دفاعی به تهاجمی تغییر پیدا کرده و کوچک ترین اقدام نسنجیده ای را در دورترین نقاط و در کمترین زمان با بالاترین سرعت پاسخ خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های غلط در حوزه دستاوردهای نظام سبب بی اعتمادی عمومی می شود

روایت های غلط در حوزه دستاوردهای نظام سبب بی اعتمادی عمومی می شود