مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-07اقتصادي

فاز نخست خط 2 مترو شیراز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد


شهردار شیراز به عملیات باقیمانده فاز یک خط 2 مترو و بهره برداری از آن تا پایان امسال گفت: ادامه این خط از میدان آزادی تا کلبه سعدی در نیمه نخست سال 1404 به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شهردار کلان شهر شیراز گفت: یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری، تسریع در روند اجرای خطوط مترو به ویژه خط 2 مترو است که فاز یک آن به مرحله بهره برداری رسیده و ادامه این فاز باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

محمدحسن اسدی بیان کرد: امور خط 2 مترو به صورت جدی و مستمر پیگیری می شود.

او با تأکید بر برنامه زمان بندی تکمیل خط 2 به صورت کامل در فازهای 1 و 2 گفت: امروز این برنامه زمان بندی توسط سازمان حمل ونقل ریلی و شرکت پیمانکار ارائه شد.

شهردار شیراز به اجرای عملیات باقیمانده فاز یک خط 2 و بهره برداری از آن تا پایان امسال ابراز امیدواری کرد: ادامه این خط از میدان آزادی تا کلبه سعدی در نیمه نخست سال 1404 به بهره برداری برسد.

اسدی با گریزی به مباحث این جلسه با بیان اینکه در مورد تأمین مالی این خط مذاکراتی شد و به نتیجه رسیدیم، گفت: در بحث واگن که موضوعی اصلی بوده و مقداری کار را سخت می کند، راه های مختلف را بررسی کرده و قرار شد پیگیری ها را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست خط 2 مترو شیراز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

فاز نخست خط 2 مترو شیراز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد