مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-16سياسي

حرکت ناوگروه 86 ارتش مثلت تهدید، توطئه و تحریم را شکست


فرمانده ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی گفت: ناوگروه 86 ارتش، مثلث تهدید، توطئه و تحریم را شکست و ما ثابت مردیم کشوری تحریم ناپذیر و تحریم گریز هستیم و باعث خشم و عصبانیت دشمنان شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، امیردریادار دوم فرهاد فتاحی امیردهی فرمانده ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی در سخنرانی قبل از خطبه نمازجمعه بابل، اظهار کرد: تاریخ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از عملیات 360 درجه به دو قسمت ما قبل و ما بعد آن تقسیم می شود و ما با این تاریخ سازی اقتدار و عظمت دریایی خود را در سطح جهانی نشان دادیم.

وی افزود: این افتخار آفرینی هم به وجود نیروهای توانمند نیروی دریایی ایران و هم به وجود یک ناو تمام ایرانی و ساخت داخل است.

فرمانده ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: این سفر در میانه سخت ترین تحریم های تجهیزاتی و نرم افزاری بود که 70 هزار کیلومتر طی شده است.

فتاحی تصریح کرد: دشمنان حتی نرم افزار هواشناسی را تحریم کردند و ما قبل از سفر یک نرم افزار ایرانی هواشناسی دریایی را طراحی و مورد استفاده قرار دادیم.

ماجرای اجرای سرود سلام فرمانده در آفریقای جنوبی وی با اعلام اینکه حرکت ناوگروه 86 ارتش و دور زدن دنیا شکستن دیواره تحریم و ابهت آمریکا بود، اظهار کرد: در این سفر به همراه عزیزان ناوگروه در مسجد اهل البیت کیپ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت ناوگروه 86 ارتش مثلت تهدید، توطئه و تحریم را شکست

حرکت ناوگروه 86 ارتش مثلت تهدید، توطئه و تحریم را شکست