مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-02سياسي

امریکا جنایت های متعددی برای تضعیف نظام مرتکب شده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به جنایت های متعدد امریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تضعیف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا منحصر به ایران نیست و حتی در حیاط خلوت آمریکا هم نمود عینی پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به مناسبت های هفته پیش رو اشاره و اظهار کرد: 14 خرداد سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی است که موثرترین واقعه در قرن بیستم محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امام راحل در آن مقطع وارد عرصه ای در عالم سیاست شدند که ابرقدرت های شرق و غرب با تفکرات خاص خود جهان را در بین خود تقسیم کرده بودند، افزود: منش سیاسی امام ریشه در قرآن، سیره پیغمبر اسلام و امامان معصوم داشت و با این بینش ایشان در سال 42 در مقابل دو جریان برجسته استعمار و استبداد دیکتاتور مآبانه داخلی قیام کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل بعد از معصومین، برجسته ترین شخصیت در مسیر رسالت امامت، هدایت، ولایت و رهبری است، گفت: ضروری است نسل جوان، زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه هدایت های امام و بیانیه های وی منشاء بیداری مردم شد، تصریح کرد: حرکت ها، جنب و جوش های سیاسی و در نهایت انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا جنایت های متعددی برای تضعیف نظام مرتکب شده است

امریکا جنایت های متعددی برای تضعیف نظام مرتکب شده است