مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:562023-06-07سياسي

برخورد قاطعانه پلیس راه خلخال با اضافه بار کامیون ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری ظهر امروز در جلسه با اعضای شورای ترافیک شهرستان خلخال اظهار کرد: اضافه بار و تناژ اضافی از اصلی ترین مشکلات تخریب جاده های شهرستان خلخال است و پلیس های مستقر محورهای مواصلاتی این شهرستان با قاطعیت با اضافه بار برخورد نمایند.

وی بر حضور پلیس مقتدر راه در محورهای مواصلاتی تاکید کرده و افزود: تقویت نیروی انسانی یکی از ملزومات است و قطعا با مسئولین استان در جهت افزایش نیروی پلیس راه جهت  انجام ماموریت ها پیگیری لازم و مکاتبات انجام خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب خلخال بیان کرد: در برخی مواقع کامیون داران با واحدهای شن و ماسه همدستی کرده و در محورها در نبود پلیس با اضافه بار تردد و بدون برگه بارنامه از محور عبور می کنند که برخورد قاطع و قانونی در خصوص این رانندگان و واحدهای تولید شن وماسه انجام خواهد شد.

جعفری بیان کرد: اجازه نخواهیم داد چند هنجار شکن  کامیون دار به خاطر سود و نفع شخصی علاوه بر حمل تناژ اضافه برخورد نامناسب با عوامل انتظامی و پلیس راه را داشته باشند و در این خصوص با قاطعیت با هنجار شکنان از سوی مقام قضایی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه پلیس راه خلخال با اضافه بار کامیون ها

برخورد قاطعانه پلیس راه خلخال با اضافه بار کامیون ها