مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-10اقتصادي

13 پروژه بزرگ صنعتی مازندران در آستانه بهره برداری است


استاندار مازندران احیای 220 واحد صنعتی و بهره برداری از 13 پروژه بزرگ صنعتی را از مهم ترین برنامه های سال جاری در استان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر شنبه در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان با بیان این که برش شهرستانی برای توسعه و رونق اقتصادی استان باید تهیه شود، گفت: برای راه اندازی 220 کارخانه صنعتی در استان هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته احیای واحدهای تولیدی راکد اجرایی شد، نقش آن را در توسعه اشتغال مهم برشمرد و گفت: اجرای این طرح در کاهش نرخ بیکاری مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی 33 طرح صنعتی دارای پیشرفته بیش از 80 درصد با سرمایه گذاری 254 هزار میلیارد تومان جزو برنامه ها است، افزود: همچنین 13 طرح بزرگ صنعتی با 5 هزار و 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده بهره برداری است.

استاندار مازندران احیای 111 معدن راکد در سال جاری جزو اهداف و برنامه ها برشمرد و گفت: صمت استان باید احیا و در آن تغییر و تحولات اساسی ایجاد شود و به روز رسانی مجموعه صمت لازم است.

حسینی پور با اشاره به جریانات و پشت پرده های واردات کالا در کشور گفت: جریان خاص فکری حاضر نیستند واردات کالا به خزر منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه بزرگ صنعتی مازندران در آستانه بهره برداری است

13 پروژه بزرگ صنعتی مازندران در آستانه بهره برداری است