مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-15سياسي

روایتی از روز رای اعتماد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیئت دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه های بزرگ در حوزه نفت و گاز اشاره می کند و از روزی می گوید که می خواست رای اعتماد از رییس جمهور و دولت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد روایتگری از پیگیری های خود در خصوص پروژه های بزرگ اشتغال آفرین و تولیدزا در استان کهگیلویه و بویراحمد داشت.

او به داستان پیگیری چند طرح بزرگ در استان توسط خودش اشاره کرد که پیدا کردن چند سرمایه گذار و برقرار کردن ارتباط با وزرا از روز اول و در حین گرفتن رای اعتماد از هیئت دولت خود داستان مفصلی داشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا می گوید که باید نشست های شورای اطلاع رسانی استان به دلیل قریب الوقوع بودن سفر دولت به استان و همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان همین سال به صورت مستمر و مرتب و حتی به صورت دو هفته یک بار برگزار شود.

او از نشست شورای اطلاع رسانی استان به عنوان اصل مهم و پیش زمینه جهاد تبیین یاد می کند و می گوید: مقام معظم رهبری آن قدر نسبت به این موضوع حساس هستند که نام آن را جهاد تبیین گذاشتند یعنی میدان مبارزه و باید خدمات جمهوری اسلامی در کشور و در استان ها به صورت گسترده به اطلاع مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از روز رای اعتماد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیئت دولت

روایتی از روز رای اعتماد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیئت دولت