مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-13اجتماعي

راه تمام روستاهای سیل زده مازندران بازگشایی شد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بازگشایی تمامی راه های روستایی استان، گفت: عملیات لق گیری در محور کندوان کماکان درحال انجام است و احتمالا بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت خسارت در مناطق سیل زده، اظهار کرد: براثر سیلاب روز گذشته در منطقه کجور و بلده راه 30 روستای منطقه قطع شد.

وی افزود: با تلاش ماموران امدادی و خدماتی راه تمامی روستاها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار اینکه سامانه بارشی تا فردا در آسمان مازندران فعال است، تصریح کرد: طی این مدت سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های استان وجود دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان ضروری است، خاطرنشان کرد: پرهیز از فعالیت های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع و احتیاط در تردد جاده ای محور های کوهستانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت محور کندوان، اظهار کرد: عملیات لق گیری کماکان درحال انجام است در کنار برنامه های کوتاه مدت موضوع مهم و اساسی نصب گالری است که درحال بررسی و جمع بندی نظرات در این زمینه هستیم تا تصمیم گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه تمام روستاهای سیل زده مازندران بازگشایی شد

راه تمام روستاهای سیل زده مازندران بازگشایی شد