مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-21سياسي

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه در هزارکانیان توسط خیر دیواندره ای


مدیر کل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: به همت خیر دیواندره ای، یک قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در شهر «هزارکانیان» در منطقه «سارال» اهدا شد.

- دیواندره- مدیر کل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: به همت خیر دیواندره ای، یک قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در شهر هزارکانیان در منطقه سارال اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، محمد عبدالملکی اظهار کرد: شیخ زاهد خدامی از خیرین خوشنام بخش سارال دیواندره در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این بخش که به ریاست بخشدار و با حضور رییس اداره کتابخانه های عمومی دیواندره و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد، یک قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در شهر هزارکانیان اهدا کرد.

بخشدار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی بخش سارال در این جلسه اظهار داشت: ساخت و راه اندازی کتابخانه عمومی در منطقه سارال دیواندره یکی از نیازهای جدی فرهنگی است و باید هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی صورت گیرد.

ادریس عبودی با اشاره به نقش خیرین در توسعه کشور، بیان کرد: خوشبختانه وجود خیرین در حوزه هایی از جمله آموزش و پرورش و بهداشت و درمان سبب رفع بسیاری از کمبودها و مشکلات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه در هزارکانیان توسط خیر دیواندره ای

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه در هزارکانیان توسط خیر دیواندره ای