مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-19سياسي

طرح «نشاط معنوی» در 37 امامزاده استان مرکزی اجرا می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مرکزی گفت: طرح «نشاط معنوی» همزمان با اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در 37 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

- اراک- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مرکزی گفت: طرح نشاط معنوی همزمان با اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در 37 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مرتضی ابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان از 15 تیرماه تا 31 مردادماه سال جاری در اماکن متبرکه استان برگزار می شود و مخاطبان آن دانش آموزان دختر و پسر رده سنی 8 تا 18 سال هستند.

وی اظهار کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت 3 مبلغ دینی اعزامی از قم و 30 مبلغ بومی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقا روحیه و کسب مهارت های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت های اجتماعی شوند؛ اگر دلسوزانِ نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلأ را پر کرده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نشاط معنوی» در 37 امامزاده استان مرکزی اجرا می شود

طرح «نشاط معنوی» در 37 امامزاده استان مرکزی اجرا می شود