مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:462023-06-10سياسي

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه به آقاجان محدود نمی شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه محدود به آقاجان نخواهد شد، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین ادامه دار است و آن را به دیگر محلات حاشیه ای و مسئله دار تعمیم خواهیم داد.

- ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه به "آقاجان" محدود نمی شود ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه محدود به آقاجان نخواهد شد، گفت: ساماندهی محلات حاشیه نشین ادامه دار است و آن را به دیگر محلات حاشیه ای و مسئله دار تعمیم خواهیم داد.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمار بالای حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه، گفت: 13 منطقه حاشیه نشین و 36 محله مسئله دار در شهر کرمانشاه شناسایی شده است.

وی افزود: وضعیت برخی از محلات حاشیه ای و مسئله دار شهر کرمانشاه بحرانی است که آقاجان از این دست محلات بود که با توجه به سرکشی وزیر کشور از این محله در سفر اخیر خود به کرمانشاه طرح ساماندهی این محله حاشیه ای در دست اجرا قرار گرفته است.

آمویی با بیان اینکه در وهله اول تخریب پاتوق های مصرف مواد مخدر در محله آقاجان در دستور کار قرار گرفت، گفت: البته کارهای کالبدی شاید 10 درصد کار را شامل بشود و ورود دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در راستای ایجاد تغییر در حوزه فرهنگی اصل کار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه به آقاجان محدود نمی شود

ساماندهی محلات حاشیه نشین کرمانشاه به آقاجان محدود نمی شود