مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-08اقتصادي

آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با دستور استاندار گلستان نظارت بر نانوایی های گلستان به این اداره کل واگذار شد و متاسفانه عملکرد خبازی های گلستان چندان مطلوب نیست و نان با کیفیت تحویل مردم نمی شود.

- درویش علی حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با دستور صریح استاندار گلستان و به منظور وحدت رویه دستگاه های اجرایی ناظر ، نظارت بر نانوایی های استان گلستان با محوریت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد خبازان از اهمیت بسیار ویژه ای برای دولت برخوردار است و از خبازی های استان گلستان نیز توقع داریم با توجه به کیفیت مطلوب گندم استان گلستان، آرد با کیفیت تحویل مردم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر عملکرد خبازی های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی شود، صف های نانوایی ها نیز شلوغ است.

حسن زاده اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی های استان، حضور گشت های نظارتی و نظارت بر نانوایی ها افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد:  طی یک هفته گذشته بیش از 670 مورد بازرسی از خبازی ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل 92 فقره پرونده برای خبازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت

آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان با محوریت صمت