مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-13سياسي

نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی جوانان است


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام با اشاره به اینکه نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی جوانان است، گفت: نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع است.

- ایلام-فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام با اشاره به اینکه نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی جوانان است، گفت: نظام اسلامی در حال گذر از مشکلات و موانع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال شاکرمی صبح روز سه شنبه در جمع بسیجیان چرداول به بیان سابقه درخشان مردم چرداول در دفاع از مملکت اسلامی پرداخت وبا اشاره به حماسه سازی آنان در فتح میمک گفت: این خطه فرزندان شایسته ای در همه عرصه ها پرورش داده که در عرصه های مدیریتی، سیاسی، فرهنگی و.

در سطح استان ودر دفاع مقدس قابل تقدیر است و قطعاً نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی چرداول به ویژه جوانان آن است.

فرمانده سپاه استان ضمن قدردانی از ابتکار فرهنگی ایل خزل در شهرستان های شیروان و چرداول که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه شهدا، هر ساله به میزبانی یکی از طوایف اصلی خود، برگزارکننده یادواره بیش از 400 شهید ایل است در ادامه سخنانش اظهار کرد: این ابتکار فرهنگی، یک سنت حسنه و یک رسم فرهنگی قابل الگو شدن در سطح کشوراست.

سردار شاکرمی با قدردانی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان چرداول افزود: توفیق نصیب بنده شده که هم در آن ایام و هم در زمان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی جوانان است

نظام اسلامی خواهان رشد و ترقی جوانان است