مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-12اقتصادي

شناسایی و اخراج 43 تبعه افغانی غیرمجاز شاغل در واحدهای صنعتی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح شناسایی و اخراج اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در واحدهای اقتصادی استان با شناسایی 43 تبعه افغانی اجرایی شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح شناسایی و اخراج اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در واحدهای اقتصادی استان با شناسایی 43 تبعه افغانی اجرایی شد.

علی جهانی بیست و یکم خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق قانون بکارگیری هرگونه تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی ممنوع است، اظهار کرد: طرح شناسایی اتباع بیگانه شاغل در بنگاه های اقتصادی استان با گشت مشترک کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و نیروی انتظامی استان با هدف اخراج این اتباع و بکارگریری نیروی بومی آغاز شد.

وی افزود: در این طرح که مدت سه روز است شروع شده 69 مورد بازرسی از کارگاه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی سطح استان در قالب 9 تیم گشت مشترک صورت گرفت که منجر به شناسایی 43 تبعه غیر مجاز خارجی شد.

جهانی تصریح کرد: در سال جاری کارفرمایان و واحدهای اقتصادی که نیروی کار خارجی غیر مجاز بکار بگیرند برای هر روز هشت میلیون و 847 هزار و 140 ریال جریمه می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به جریمه کارفرمایان متخلف و معرفی به مراجع قضایی اشاره و بیان کرد: در این طرح 11 کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و اخراج 43 تبعه افغانی غیرمجاز شاغل در واحدهای صنعتی لرستان

شناسایی و اخراج 43 تبعه افغانی غیرمجاز شاغل در واحدهای صنعتی لرستان