مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-06اقتصادي

حمل کالا با وانت بدون بارنامه قاچاق محسوب می شود


مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از الزام دریافت بارنامه برای تردد وانت بارها در جاده های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهرداد حمداللهی افزود: در حال حاضر، وظیفه سامان دهی وانت بارها برای حمل بار در جاده ها به این سازمان واگذار شده که 230 هزار وانت بار از طریق صدور کارت هوشمند ساماندهی شده اند.

وی افزود: وانت بارها برای حمل بار در محورهای برون شهری باید از شرکت های حمل و نقل جاده ای بارنامه دریافت کنند و البته در ضوابط جدید تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا شرایطی برای بازارگاه های الکترونیکی و سکوهای اینترنتی جهت تأسیس شرکت حمل و نقل و صدور بارنامه الکترونیکی پیش بینی شده است.

حمداللهی افزود: یکی از تکالیفی که در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده شده، صدور بارنامه های الکترونیکی است تا از حمل قاچاقی کالاها جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری گفت: برای جلوگیری از قاچاق کالا توسط وانت بارها که بدون سند اقدام به حمل و نقل می کردند، در دستورالعمل جدید جابجایی بار در جاده توسط وانت بارها با دریافت بارنامه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل کالا با وانت بدون بارنامه قاچاق محسوب می شود

حمل کالا با وانت بدون بارنامه قاچاق محسوب می شود