مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-01بين الملل

کاخ سفید: ایران با حسن نیت مذاکره نمی کرد!


یک سخنگوی کاخ سفید که دولتش ناقض اصلی برجام است، ادعا کرده که ایران برای احیای توافق با حسن نیت مذاکره نمی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک نشست خبری مدعی شد که ایرانی ها درباره برجام با حسن نیت مذاکره نکردند.

به رغم آنکه مقام های دولت دموکرات کنونی آمریکا و اعضای اروپایی برجام بارها دولت دونالد ترامپ را به دلیل خروج یک جانبه از توافق هسته ای سرزنش کرده اند، یک سخنگوی کاخ سفید با طرح ادعایی خلاف واقع تلاش کرده توپ را به زمین ایران بیاندازد.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن با سوالی درباره مذاکرات رفع تحریم های آمریکا علیه ایران و سفر اخیر هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به تهران مواجه شد.

خبرنگار از جان کربی سوال کرد: جان! آیا شما هم اکنون با ایرانی ها در حال مذاکره هستید؟ آیا شما هیچ پیامی از طریق عمانی ها فرستادید؟ هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اینطور جواب داد: ما راه های ارتباطی متعددی با ایرانی ها داریم.

من دقیقا نمیدانم منظور شما چیست؟ خبرنگار حاضر در نشست خبری کاخ سفید در پاسخ به جان کربی و به منظور روشن شدن سوالش از این مقام دولت جو بایدن  گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: ایران با حسن نیت مذاکره نمی کرد!

کاخ سفید: ایران با حسن نیت مذاکره نمی کرد!