مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:192023-05-31سياسي

گویندگان و نویسندگان اثرات مخرب بی حجابی را در فضای فکری جامعه تبیین کنند


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در مسئله حجاب، نهضت تبیین مقدم بر امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: مطالبه مقام معظم رهبر ی از جریان انقلابی نهضت تبیین است که یک همت همگانی می طلبد و هزار نویسنده و هزار گوینده باید بگویند و بنویسند تا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بیست و هفتمین نشست گفتمان برتر فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با موضوع عفاف و حجاب عصر امروز با حضور قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در اردوگاه فرهنگی ایثار واقع در روستای چم عالی شهرستان سامان برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی در این نشست گفت: کشف حجاب یک پدیده جدید و یک چرخش  تمدنی و تغییر سبک زندگی محسوب می شود پس باید از وجوه مختلف مورد تحلیل، بررسی و کنکاش قرار گیرد و ابعاد  آن تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه تمدنی بودن پدیده حجاب به این علت است که پدیده غرب در طرف مقابل قرار دارد، افزود: بعد از جنبش فمنیسم که غرب آن را تجربه کرده است، اینجا بخشی از چیدمان پازل غرب است که در دوره رضاشاه با ورود این موج، حاکمیت آن را تحمیل کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با نگاه از بعد تاریخی و با عینک تمدنی اگر به تمدن غرب بنگریم می توان قصه کشف حجاب را ذیل این پروژه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویندگان و نویسندگان اثرات مخرب بی حجابی را در فضای فکری جامعه تبیین کنند

گویندگان و نویسندگان اثرات مخرب بی حجابی را در فضای فکری جامعه تبیین کنند