مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-29سياسي

کادرسازی بخشی از کار جهادی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از کار جهادی به نوعی کادرسازی است و باید نیروهایی تربیت کنید تا با مدل کار جهادی در امور مختلف مشارکت کنند.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی صبح دوشنبه در دیدار اعضای قرارگاه مردمی سردار شهید حاج محبعلی فارسی، افزود: عمر انسان می تواند در عرصه های مختلفی صرف شود اما فردا روز حسرت است و ناراحتیم که چرا کار خیری نکردیم و کسی که در این جهت توفیق داشته نیز حسرت می خورد که چرا کار خیر بیشتری انجام نداده و حال شما که توفیق صرف عمر در راه خدمت به مردم پیدا کرده اید، باید خداوند متعال را شکر گزار باشید.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: اقدامات خیریه و کمک رسانی باید به خانواده های نیازمند از کار افتاده باشد، زیرا در غیر این صورت باعث گسترش فرهنگ مساعده گیری و آسیب وارد شدن به فرهنگ کار خواهد شد.

محامی بیان کرد: در اقدامات عمرانی کارهای جهادی، نکته مهم به کارگیری و مشارکت خود اهالی محل است و انجام رایگان آن اثر سو تربیتی دارد و فرد خدمات گیرنده باید خودش هم سرمایه گذاری کند که این سرمایه گذاری می تواند کمک های مالی بوده و یا حداقل در انجام پروژه گوشه ای از کار را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: یک بخش کار جهادی به نوعی کادرسازی است و باید آدم تربیت کنید تا به مدل کار شما مشارکت کنند و بعد به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی بخشی از کار جهادی است

کادرسازی بخشی از کار جهادی است