مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-12بين الملل

یاییر لاپید در دادگاه نتانیاهو شهادت داد


یاییر لاپید، رهبر حزب اپوزیسیون یش عتید امروز دوشنبه در دادگاه فساد مالی بنیامین نتانیاهو درباره تعاملش با این نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2013، - یاییر لاپید، رهبر حزب اپوزیسیون یش عتید امروز دوشنبه در دادگاه فساد مالی بنیامین نتانیاهو درباره تعاملش با این نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال 2013، زمانی که خود به عنوان وزیر دارایی خدمت می کرد، شهادت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه تایمز آو اسراییل، یاییر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسراییل در اظهاراتش در دادگاه صحبت هایش خطاب به مقام های پلیس تحقیق کننده درباره این پرونده مشهور به پرونده 1000 را تکرار کرد؛ پرونده ای که در آن نتانیاهو متهم به تلاش برای اعطای معافیت مالیاتی به آرنون میلچان، تهیه کننده اسراییلی سینمای هالیوود، در ازای دریافت هدایای فاخر از سوی این سرمایه دار میلیاردر شده است.

به نوشته تایمز آو اسراییل، لاپید در دادگاه شهادت داد: زمانی که ما (او و نتانیاهو) در دو موقعیت یکی در بالفور (در اقامتگاه نخست وزیری) و دیگری در زمان ورود به نشست کابینه دیدار کردیم نتانیاهو درباره وضعیت مربوط به میلچان سوال کرد.

به گفته لاپید، نتانیاهو در موقعیت اول از او پرسید: آیا میلچان در مورد قانون با تو صحبت کرد؟ و او به نخست وزیر پاسخ داد: بله، اما فکر نمی کنم این اتفاق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاییر لاپید در دادگاه نتانیاهو شهادت داد

یاییر لاپید در دادگاه نتانیاهو شهادت داد