مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-16ورزشي

تأثیرات مثبت میزبانی جام باشگاه های آسیا برای هندبال اصفهان


میزبانی سپاهان تاثیرات مثبتی برای هندبال اصفهان و ایران داشت شاید برای اولین بار پس از دوران کرونا شاهد شور و نشاط مضاعف در فضای جامعه هندبال اصفهان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا از 11 تا 20 خرداد ماه به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار شد و با قهرمانی تیم النجمه بحرین به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، دو نماینده ایران در این مسابقات بودند که به ترتیب در رده های ششم و هشتم قرار گرفتند.

سید مجتبی میردامادی، پیشکسوت هندبال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با میزبانی سپاهان در مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا اظهار داشت: این میزبانی تاثیرات مثبتی برای هندبال اصفهان و ایران داشت و شاید برای اولین بار پس از دوران کرونا شاهد شور و نشاط مضاعف در فضای جامعه هندبال اصفهان بودیم.

وی افزود: یکی از بهترین دوره های مسابقات جام باشگاه های آسیا در اصفهان برگزار شد، تیم های بسیار قدرتمندی در این رقابت ها حضور داشتند و دیدار های سخت و نزدیکی انجام شد؛ تیم های عربی سرمایه گذاری خوبی داشتند.

رقابت ها غیرقابل پیش بینی بود میردامادی با اشاره به صعود نکردن تیم های مدعی مانند الکویت کویت و سپاهان به جمع 4 تیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیرات مثبت میزبانی جام باشگاه های آسیا برای هندبال اصفهان

تأثیرات مثبت میزبانی جام باشگاه های آسیا برای هندبال اصفهان