مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-15سياسي

بازنشستگان سپاه یک فرصتند و برای نظام اسلامی تولید قدرت می کنند


مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه گفت: بیش از 175 هزار وابسته سپاه با نقش آفرینی در ماموریت های فرهنگی یک فرصت گرانبها برای تولید قدرتِ نرم نظام اسلامی اند که بر خدمت به نظام و انقلاب افتخار می کنند.

- حجت الاسلام و المسلمین محمود دهقانی در حاشیه همایش وابستگان روحانی سپاه امام رضا علیه السلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با قدردانی از برگزار کنندگان این همایش اظهارکرد: بازنشستگان سپاه روزگاری در صف مقدم دفاع از انقلاب بودند و تمام داشته های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند و امروز هم پس از بازنشستگی در عرصه دفاع از نظام اسلامی لحظه ای دریغ نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه با اشاره به اینکه اینگونه همایش ها علاوه بر اینکه می تواند بستری برای انس گرفتن بیشتر با یکدیگر باشد، بیانکرد: سنگر های جدیدی که نظام به آنها نیاز دارد می تواند از دل این همایش ها بیرون و افراد را سازماندهی کند.

دهقانی تصریح کرد: پیشنهاد می کنم مسئولان در این گونه همایش ها حضور یابند و مشکلات و معایب کارهای مدیریتی خود را از زبان این عزیزان که در سطح جامعه هستند، بشنوند تا بتوانند مدیریت بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان سپاه یک فرصتند و برای نظام اسلامی تولید قدرت می کنند

بازنشستگان سپاه یک فرصتند و برای نظام اسلامی تولید قدرت می کنند