پرتکرارترین گلایه مردم از حوزه ارتباطات چیستمدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اعلام تازه ترین آمار شکایت کاربران در حوزه ارتباطات و مقایسه آن با سالهای قبل گفت: به تمام شکایات حوزه ICT رسیدگی می شود. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه اندازی شده و کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت 195. cra. ir و یا تماس با تلفن گویای 195 شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT و پست، ثبت و پیگیری کنند. آمار و اطلاعات این سامانه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت لحظه ای پایش و در قالب گزارش های ماهانه و سالیانه در اختیار عموم مردم قرار می گیرد. به همین منظور با پیمان قره داغی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری به گفت وگو نشسته ایم. *آخرین آمار رگولاتوری از وضعیت شکایت کاربران در حوزه های مختلف ارتباطی در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) چیست؟ میزان و موضوع شکایات در این سامانه در مقایسه با سال قبل چه تغییراتی داشته است؟ گزارشی از وضعیت شکایات سامانه 195 که شامل تمام سرویس های ارتباط برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |