مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:102023-06-19سياسي

بازگشت 3 هزار کارخانه به چرخه تولید در دولت آیت الله رییسی


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی از بازگشت سه هزار کارخانه به چرخه تولید در دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احمد عبودتیان در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلاتی که دولت سیزدهم در ابتدا با آن مواجه بود، گفت: یکی از این حوزه ها، صنعت برق بود، در 8 سال دولت گذشته 1000 مگاوات برق هم تولید نشد اما در دو سال عمر دولت سیزدهم با تلاش مهندسین و کارگران دو هزار مگاوات برق تولید کردیم.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت با بیان اینکه مسئله مردمی سازی یک ضرورت است ، گفت: ادارات و فرمانداری ها منابع محدودی دارند که برای جذب این منابع مجبور هستند که دایم به استانداری وسازمان مدیریت برنانه ریزی مراجعه کنند یا در مرکز کشور حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: منابع انسانی و لجستیکی و مالی دستگاهها محدود است و اگر آنها را یک طرف ترازو بگذاریم و یک کفه ترازو مشکلات باشد شاهد یک ناترازی خواهیم بود بنابراین باید برای رفع این ناترازی از ظرفیت مردم استفاده شود که در این زمینه هم تاکنون کارهای خوبی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه اصل ایجاد و پیروزی انقلاب توسط مردم و به رهبری حضرت امام(ره) بود، گفت: مردمی سازی حرف تازه ای نیست و بازگشت به عهد و زمان امام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 هزار کارخانه به چرخه تولید در دولت آیت الله رییسی

بازگشت 3 هزار کارخانه به چرخه تولید در دولت آیت الله رییسی