مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-06اجتماعي

آغاز بارش ها از چهارشنبه در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب های ناگهانی


مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان و تقویت بارش ها از عصر چهارشنبه «17 خرداد» خبر داد و گفت: سازمان هواشناسی برای استان گلستان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان و تقویت بارش ها از عصر چهارشنبه 17 خرداد خبر داد و گفت: سازمان هواشناسی برای استان گلستان هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

امان محمد کمالی عصر سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا از صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: بررسی مدل های هواشناسی نشان می دهد که از عصر روز چهارشنبه 17 خردادماه 1402 فعالیت سامانه بارشی تداوم خواهد داشت و شاهد افزایش شدت ناپایداری خواهیم بود.

وی بر وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی در پی فعالیت این سامانه تأکید کرد و ادامه داد: کاهش محسوس دما بین 8 تا 10 درجه، احتمال تگرگ و پدیده مه در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه مناطق کوهپایه ای و کوهستانی استان گلستان متأثر از فعالیت این سامانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: آبگرفتگی برخی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در نواحی مستعد، برخورد صاعقه و اختلال در ترددهای جاده ای به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش ها از چهارشنبه در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب های ناگهانی

آغاز بارش ها از چهارشنبه در گلستان/ احتمال وقوع سیلاب های ناگهانی